Nordens største hotellkjede etter gjenåpningen: – Ikke nevneverdig utslag

Hotellaktørene i Norge har nokså ulike erfaringer siden landet fikk slippe nasjonale koronarestriksjoner.
TAL(L)STOPP: Tine Birkeland Westby er direktør for marked og kommunikasjon i Scandic Norge, men er sparsommelig med opplysningene om trykket på hotellene frem mot kvartalsrapporten om en måneds tid. | Foto: Scandic Norge
TAL(L)STOPP: Tine Birkeland Westby er direktør for marked og kommunikasjon i Scandic Norge, men er sparsommelig med opplysningene om trykket på hotellene frem mot kvartalsrapporten om en måneds tid. | Foto: Scandic Norge

Scandic er inne i en stilleperiode frem mot kvartalsrapportering (28. oktober kommer resultater for tredje kvartal), og det er derfor svært begrenset hva selskapet kan gå ut med om trender, utvikling og etterspørselen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Skal inneholde minst 6 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå


Les også