Scandic høyner med hotellfrokost i kampen om coworking-kundene

Hotellkjempen Scandic tar nye grep for å vinne en del av coworking-markedet. Nå får leietagerne hotellfrokost inkludert i prisen.
PÅ TILBUDSSIDEN: Markedsdirektøren for den norske delen av Scandic, Tine Birkeland Westby, oppgir at deres kunder har hatt over 15.500 coworking-timer det siste året. Nå utvides tilbudet med frokost inkludert i prisen. | Foto: Scandic Norge
PÅ TILBUDSSIDEN: Markedsdirektøren for den norske delen av Scandic, Tine Birkeland Westby, oppgir at deres kunder har hatt over 15.500 coworking-timer det siste året. Nå utvides tilbudet med frokost inkludert i prisen. | Foto: Scandic Norge

Trenden med kontorfelleskap og leide lokaler for flere type virksomheter ser ikke ut til å gi seg med det første.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også