Scandic henter markedssjef fra Burger King

Heidi Moss er en av flere nyansettelser i markedsavdelingen til Scandic Norge denne høsten.
SPORT OG BURGER: Heidi Moss startet yrkeskarrieren sin innen retail med fokus på sportsprodukter hos Gresvig. I 2012 gikk hun inn i Burger Kings norske virksomhet, King Food | Foto: Tone Mella/Scandic Hotels
SPORT OG BURGER: Heidi Moss startet yrkeskarrieren sin innen retail med fokus på sportsprodukter hos Gresvig. I 2012 gikk hun inn i Burger Kings norske virksomhet, King Food | Foto: Tone Mella/Scandic Hotels

Heidi Moss er ansatt som ny markedssjef i Scandic Norge, melder selskapet i en pressemelding.

– Dette er en utrolig spennende stilling, og mine første uker i Scandic har bare bekreftet ytterligere at dette var et riktig valg for meg, sier Moss i meldingen.

Den nye markedssjefen kommer fra en tilsvarende stilling i Burger King Norge. Hun er utdannet med en bachelor i reiselivsledelse fra University of Birmingham, og har i tillegg en mastergrad fra handelshøyskolen BI.

Direktør for merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland Westby, er godt fornøyd med ansettelsen.

– Heidi har en helhetlig tilnærming til markedsarbeidet, operative og strategisk ferdigheter og utstrakt erfaring med å jobbe på tvers av markeder. Dette vil være gull verdt i hennes nye rolle i Scandic Norge, sier Birkeland Westby i pressemeldingen.

De siste ukene har det kommet flere nye ansatte på plass i markedsavdelingen til Scandic Norge.

Tone Mella og Morten Schee hadde også sin første arbeidsdag på hovedkontoret på Sjølyst 1. september, henholdsvis som «marketing production specialist» og «content marketer». 15. september hadde Marta Person første dag i jobben som «country brand experience manager».

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

ÅRET RUNDT: Thor Thoeneie forteller at han badet året rundt - uansett. Her fra Cannes under Mipim i mars. | Foto: Privat

Oslo Airport City-sjefen: – Vi arbeider med planer for utvikling og utbygging av inntil en million kvadratmeter

Thor Thoeneie mener sosial- og økonomisk bærekraft konsekvent får for lite oppmerksomhet, noe som blant annet går utover utbyggernes forutsigbarhet. – Private utbyggere sitter på all risiko, sier han.

For abonnenter

Les også