Heidi Moss er ansatt som ny markedssjef i Scandic Norge, melder selskapet i en pressemelding.
– Dette er en utrolig spennende stilling, og mine første uker i Scandic har bare bekreftet ytterligere at dette var et riktig valg for meg, sier Moss i meldingen.
Den nye markedssjefen kommer fra en tilsvarende stilling i Burger King Norge. Hun er utdannet med en bachelor i reiselivsledelse fra University of Birmingham, og har i tillegg en mastergrad fra handelshøyskolen BI.
Direktør for merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland Westby, er godt fornøyd med ansettelsen.
– Heidi har en helhetlig tilnærming til markedsarbeidet, operative og strategisk ferdigheter og utstrakt erfaring med å jobbe på tvers av markeder. Dette vil være gull verdt i hennes nye rolle i Scandic Norge, sier Birkeland Westby i pressemeldingen.
De siste ukene har det kommet flere nye ansatte på plass i markedsavdelingen til Scandic Norge.
Tone Mella og Morten Schee hadde også sin første arbeidsdag på hovedkontoret på Sjølyst 1. september, henholdsvis som «marketing production specialist» og «content marketer». 15. september hadde Marta Person første dag i jobben som «country brand experience manager».