Ny Malling-rapport viser todeling i det norske hotellmarkedet

På tampen av 2021 ser året for Hotell-Norge ut til å havne et sted mellom sterke 2019 og kriseåret 2020, ifølge Malling & Cos siste markedsrapport. De store kjedene ser ut å gå i to retninger der noen har planlagt mindre utvidelser, mens andre satser på langt flere rom.
TOPP OG BUNN: Det siste halvannet året har gitt den norske hotellbransjen store utfordringer. Her er de største i Norge, blant annet Petter Stordalen i gledesrus da landet ble gjenåpnet i slutten av september. | Foto: Geir Olsen, NTB / Naina Helén Jåma, NTB / Berit Roald, NTB
TOPP OG BUNN: Det siste halvannet året har gitt den norske hotellbransjen store utfordringer. Her er de største i Norge, blant annet Petter Stordalen i gledesrus da landet ble gjenåpnet i slutten av september. | Foto: Geir Olsen, NTB / Naina Helén Jåma, NTB / Berit Roald, NTB

«Hvis pandemitiden var en konkurranse ville reiselivsbransjen vært taperen». Slik starter Malling & Co kapittelet i den nyeste markedsrapporten sin om hotell i Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også