CBRE venter flere transaksjoner og internasjonale hotellaktører i Norden «snart»

Norge skiller seg ut sammenlignet med våre naboland, viser CBREs nye rapport om hotellmarkedet i Norden. Nå ser selskapet at nedkjølingen av transaksjonsmarkedet også viser tegn til å snu.
MEDVIND: Erik Lee Myklebust startet i fjor som leder for CBREs nordiske hotellteam. Nå fronter han deres nye markedsrapport, der det norske hotellmarkedet skiller seg ut på flere måter. | Foto: CF Wesenberg/Kolonihagen.no
MEDVIND: Erik Lee Myklebust startet i fjor som leder for CBREs nordiske hotellteam. Nå fronter han deres nye markedsrapport, der det norske hotellmarkedet skiller seg ut på flere måter. | Foto: CF Wesenberg/Kolonihagen.no

I Norden har CBRE registrert investeringer i hotelleiendom for 191 millioner euro (over 2,2 milliarder norske kroner med valutakursen i skrivende stund) i årets første kvartal. Dette er en drøy dobling fra samme periode i 2022, og fordeler seg på 11 transaksjoner mot seks på samme tid i fjor.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

STARTET SOM EIENDOMSMEGLER: Administrerende direktør i Veslefikk, Tom Andre Svenning-Gultvedt, er utdannet eiendomsmegler og jobbet for blant annet Solon Eiendom i 12 år. | Foto: Veslefrikk

Veslefrikk om suksessfaktorene i et tøft marked: – Ikke begynne å kjipe ned på noe etter du har solgt

Administrerende direktør Tom Andre Svenning-Gultvedt deler åpent om stort og smått i fersk podcast. Han mener kvalitet og tomtevalg er to nøkkelfaktorer for å selge godt i et tungt eiendomsmarked. 

For abonnenter

Les også