Lagerhaus med ambisiøse mål i Norge: – Overbevist om at vi vil bli en ny favorittdestinasjon

Interiørkjeden Lagerhaus har ambisiøse planer på det norske markedet. Selskapet ønsker å mer enn femdoble antall norske butikker innen tre år.
HAR AMBISJONER I NORGE: Norgessjef Camilla Persen i Lagerhaus. | Foto: Privat
HAR AMBISJONER I NORGE: Norgessjef Camilla Persen i Lagerhaus. | Foto: Privat

– Min visjon er at vi skal bli en velkjent og etablert interiørkjede der vi er førstevalget for mange når det gjelder det første hjemmet, middag med venner eller festen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Les også