Myklebust: – De som evner å bruke teknologi riktig, er trolig de som vil stå best i det

Mange i hotell– og reiselivsbransjen har behov for en ny forretningsplan i kjølvannet av trender som har oppstått som følge av pandemien, eller blitt forsterket av den, mener leder for CBREs nordiske hotellteam, Erik Lee Myklebust.
KONKURRANSEFORTRINN: Leder for CBREs nordiske hotellteam ser riktige investeringer i teknologi som gjør at det går an å drive hoteller med et lavere antall ansatte uten at det går på servicen løs som et konkurransefortrinn. | Foto: CF Wesenberg/Kolonihagen.no
KONKURRANSEFORTRINN: Leder for CBREs nordiske hotellteam ser riktige investeringer i teknologi som gjør at det går an å drive hoteller med et lavere antall ansatte uten at det går på servicen løs som et konkurransefortrinn. | Foto: CF Wesenberg/Kolonihagen.no

– Denne pandemien er jo ikke over. De fleste som spår om fremtiden har en slik tilnærming at vi er på 2019-nivå en eller annen gang mellom 2023 og 2025. Etter at omikrionvarianten kom har nok de fleste skjøvet litt på når de tror ting kommer tilbake der det var, sier leder for CBREs nordiske hotellteam, Erik Lee Myklebust, til EiendomsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også

UNG I NÆRINGSEIENDOM: På onsdag deltok 70 medlemmer av Ung i Næringseiendom på en byvandringstour i Oslobukta hvor de fikk et unikt innblikk i hva som rører seg i området - i regi av deres sponsor Carucel Eiendom. | Foto: Ung i Næringseiendom

Ung i Næringseiendom på byvandring i Oslo

For abonnenter