Scandic går inn i økonomisegmentet – skal bli markedsledende i Norden

Økonomisegmentet er det raskest voksende segmentet i det europeiske hotellmarkedet. For å møte etterspørselen fra en ny generasjon hotellgjester, åpner Scandic nå det første hotellet under merkevaren Scandic Go. Det skal ifølge en pressemelding fra Scandic være «et bærekraftig og smart hotellkonsept til en bra pris».
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app
Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler:
Kraftig bedring for Scandic-kjeden
For abonnenter