I en pressemelding fra Selvaag Eiendom melder de at de har signert avtale med salg- og kundeserviceselskapet Loyalty. Den nye leietakeren flytter inn i et lokale på 2.200 kvadratmeter i mai, ifølge Selvaag Eiendom.
Loyalty har 250 ansatte som får boltre seg i nyrenoverte lokaler i byggets andre- og tredjeetasje.
Flerbruksbygg
– Det å kunne samle Oslo-kontoret under samme tak i M323 har vært svært etterlengtet. Lokalene i Nydalen passer oss perfekt, da det ikke er langt unna våre nåværende lokaler på Sagene. Det er veldig sentralt med Ring 3 så tett på, og gode kollektivmuligheter i nærheten. Vi gleder oss til å flytte inn i det som er blitt et virkelig flott, rehabilitert bygg. At Selvaag Eiendom har vært svært imøtekommende og løsningsorienterte har også gjort denne prosessen meget behagelig, sier Christian Habbestad, daglig leder i Loyalty Customer Service.
Maridalsveien 323 er bygget som tidligere huset Get. Bygget er totalt 11.500 kvadratmeter stort, og har også huset Telia som valgte å flytte ut for 2-3 siden. Da ble 7.800 kvadratmeter stående ledige, men Selvaag Eiendom valgte å gjøre om bygget til en flerbruksbygg, og har senere fylt på med nye leietakere.
Les mer om M323 her: Selvaag får to nye leietakere i M323
Halve bygget utleid
Eiendomssjef Mette Hammer Nordtvedt i Selvaag Eiendom sier at hun er godt fornøyd med å ha fått Loyalty som leietaker.
– Vi synes det er veldig hyggelig at Loyalty velger seg til M323. Vi tror at de vil bidra til å gjøre dette til et mer levende bygg, og bli en viktig del av leietakermiksen. Loyalty sin profil er akkurat hva vi ønsket oss i dette flerbrukerbygget, sier Nordtvedt.
Med denne nysigneringen er allerede 48 prosent av bygget utleid. Selvaag Eiendom merker en økende interesse for eiendommen, og har flere prosesser gående om de ledige kvadratmeterne.
– Vi ser at strategien vi har satt for bygget begynner å materialisere seg, og vi gleder oss over at vi stadig får på plass leietakere vi ønsker oss, sier Nordtvedt.