– Da pandemien kom i mars 2020 var vi midt i en rebrandings-prosess. Det var usikre tider så det var et vanskelig valg, men vi besluttet å dra prosessen videre. I etterkant har vi sett at det var veldig riktig, sier administrerende direktør i Eie Eiendomsmegling, Hedda K. Ulvness til EiendomsWatch.
Hun legger til at rebrandingen var et viktig steg for Eie, ettersom de hele tiden har vært opptatt av å være gode på kompetanse. Nå har selskapet også fått en visuell profil som matcher kompetansenivået, og det gjenspeiles allerede i omsetningstallene: hittil i 2021 er omsetningen opp 33 prosent.
Allerede abonnent? Logg inn.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app