Naboen øker omsetningen når Europris etablerer seg

Eurorpris mener strategien med å plassere seg ved siden av dagligvarebutikker er lønnsomt for begge parter.
DEN GODE NABOEN: Espen Eldal og Europris tror på samlokalisering med dagligvarebutikker | Foto: Europris
DEN GODE NABOEN: Espen Eldal og Europris tror på samlokalisering med dagligvarebutikker | Foto: Europris

Europris er ute med tall for tredje kvartal, som viser rekordsalg.  I rapporten fremheves den vellykkede strategien med å plassere butikkene ved siden av dagligvarebutikker. Det vises til en studie utgitt av studentene Charlotte B. Evensen, Frode Steen og Simen A. Ulsaker ved Norges Handelshøyskole somt viser hvor smart strategien om å lokalisere butikker ved siden av dagligvarebutikker er.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til EiendomsWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også